Interiør, fargemagi og lageglede

Interiør, fargemagi og lageglede

lørdag 20. oktober 2012

Fargeglad gi-bort!


















































































Hva passer vel bedre enn litt fargeglede og feiring på en regnværsdag??
Her om dagen nådde følgertallet 1200 stykker, veldig gøy! Det er såååå inspirerende og morsomt at så mange vil følge Kaspara-bloggen!!!
I dag lodder jeg ut original retrotapet. Tre stykker får velge seg en meter av ønsket tapet blant de viste på bildene.
Det eneste du trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar. Du kan også linke til lotteriet på bloggen din, hvilket gir et ekstra lodd.
Her er det bare å hive seg på om du er garva blogger, anonym leser( legg gjerne igjen en mail-adresse) norsk eller fra et annet land.

FRISTEN ER:  SØNDAG 28.10 klokken 21

HA EN KNAKENDE FIN LØRDAG!


92 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse - fin lørda til deg :)

    SvarSlett
  2. skønne tapeter med på 2 lod:)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med alle følgene - så moro,og vel fortjent!!
    Jeg trekker gjerne et lodd! Fin lørdagskveld til dere! Jeg gleder meg på fargerike kostymer og dans på tv i kveld :)
    Klem,Randi.

    SvarSlett
  4. Oi oi, Kaspara, så hyggelig av deg :)
    Flotte tapeter!
    Idag har jeg en meeeget lat lørdag, skal snart skjerpe meg..he,he
    Neste lørdag skal jeg på loppis, og jeg gleder meg. Har faktisk gitt bort jobblørdagen min for å komme der ;) Ja,ja..
    Men nå skal jeg kun kjøpe nødvendigheter! Hmmm, klarer jeg å holde meg til det da??
    Tror jammen meg du har fornya deg på headeren også i det siste? eller?
    Du får ha ei fortsatt fin helg fra meg.
    Ryddeklemmer fra Irene

    SvarSlett
  5. Hei på deg!!
    Gratulerer med 1200 følgere!! Så bra!! Jeg er med og tar to lodd, kommentar og linker:-)))
    Kjempefine tapeter!!
    Fin helg til deg, Kaspara!!

    Klem Siri

    SvarSlett
  6. Heisan Irene
    Tusen takk for hilsen! Du er nå en obsevant sjel, he,he... byttet litt om på headeren i går kveld, men bytter sikkert snart på den igjen. Jeg liker jo å lage collager vet du. Så du skal virkelig på loppefangst neste helg! Tør jo nesten ikke fortelle deg at når jeg våknet klokken ni til morgen i dag med vissheten om at det fantes et relativt stort loppis i byen som startet kl. 10 la jeg meg over på siden og sov litt til. Vel, far i huset og jeg tok en liten tur en time etter det var åpnet og kom hjem med null og niks. Jeg er jo litt på rydder`n for tiden, så jeg er nesten mer opptatt av å få ting ut enn inn. Men det varer nok ikke så lenge.....
    Nå skal jeg starte på litt middagslaging og så dukker vel snart far i huset opp. Han er i "perioden sin" og har blikket kontant på statsbudsjettet og tall.
    Ha en finfin kveld!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  7. Hei skjønne deg:)
    Gratulerer med så mange følgere,så flott tall;))
    Du har ein flott blogg som eg er glad eg har oppdaga,gleder meg til å følge deg forsatt framover:)
    Fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  8. 1 lodd på meg! Herlige tapeter :-)

    SvarSlett
  9. Gratulerer nok en gang med 1200 følgere! Fantastisk moro!!
    Herlige tapeter, jeg er med og tar ett lodd :)
    Fin header, morsomt med noe nytt :)
    Ha en fin lørdagskveld.
    Klem.

    SvarSlett
  10. wow! herlig.
    jeg krysser fingrene på ett lodd.
    takk for inspirerende blogging!
    klem m

    SvarSlett
  11. Flotte tapeter! Prøver meg med eit lodd eg:)
    Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  12. Hei, gratulerer med så mange følgere!
    Åsså er det 'vi' som får gavene.
    Ett lodd til meg.

    Anne-Lene

    SvarSlett
  13. Tillykke du har også en helt fantastisk blog.
    Elsker at følge dig.
    1 lod til mig tak:)
    Kh Janni

    SvarSlett
  14. Så bra, gratulerer med mange følgere:) Er gjerne med på tapetmorroa jeg. Hilsen fra AnneC

    SvarSlett
  15. Nydelige tapeter, og jeg har allerede mine favoritter;)
    Deltar med ett lodd.
    God helg! Klem B:)

    SvarSlett
  16. Jeg er med!!! Fineste gi-bort én jeg har sett på lenge:-)

    SvarSlett
  17. Gratulerer med 1200 følgere. Ikke rart da at du har horder med fans, fine bloggen!
    Jeg prøver lykken med 1 lodd!

    SvarSlett
  18. Nydelig retrotapet! Vil gjerne være med!

    K

    SvarSlett
  19. Ahhh!! HURRA for deg og alle dine følgere Kaspara :)
    Jeg drømmer meg vekk i alle disse tapetene og fargene og er så klart med!!!!!

    Klem Ida Susanne (som krysser fingre og tær)

    SvarSlett
  20. Digger de! Gratulerer med alle følgerne! Det er kult!

    Camilla

    SvarSlett
  21. NYDELEGE tapeter:) Eg er med på 2 lodd (linker på høgresida på bloggen min)
    Og gratulerer med mange følgerer, ikkje noke rart for bloggen din er heilt HERLEG;)
    Fin kveld til deg!
    Klem:)
    PS; lampa skal få vere som den er, eg og digger ein brukt look;)

    SvarSlett
  22. Her må jeg jo bare være med veit du! Så mange fine og fargeglade tapeter, vanskelig å velge en favoritt herfra. Får teste vinnerlykken med ett lodd da! Gratulerer så mye med alle dine følgere, et svimlende tall. Gøy! Men jeg er ikke overrasket heller....jeg digg digger digger deg :-) Fortsatt fin helg til deg!

    SvarSlett
  23. Kjempeflott blogg du har! Jeg elsker disse tapetene og håper på vinnerlykke :)

    SvarSlett
  24. Hei hei Kaspara!
    Så fine tapeter!! De kan jeg gjøre mye fint med om jeg vinner;)))
    Takk for lett bekymring kommentar hos meg da du "bare håper jeg ha mye å gjøre.." og sikter til min ganske lange pause:)
    Det er helt riktig, jeg er litt for mye på jobb og trening til å orke å blogge, selv om jeg savner det
    VELDIG! Men er sliten av skjerm og photoshop når jeg kommer hjem, og trener 3 kvelder i uka på is,
    det tar mye tid. Men er stort sett innom deg hver dag, og det gjør meg glad - fine deg!
    GOD klem!

    SvarSlett
  25. Jeg er med, gratulerer med mange følgere.
    Regnvær eller ikke, ha ei flott helg.

    Mvh Astrid.d@gmail.com

    SvarSlett
  26. Ååh, du har så fina tapeter! Jag vill såklart ta chansen att utöka min samling. :)

    Ha en fortsatt fin helg!

    SvarSlett
  27. Hej! Vad kul! Jag vill ha en lott. Kram på dig

    SvarSlett
  28. Ååå, så fine:) Jeg tar et lodd:)

    SvarSlett
  29. Herlige tapeter!

    Ha en fin lørdagskveld, klemmer fra Lottemora

    SvarSlett
  30. Jeg vil gerne være med. Jeg elsker din blog.

    Kh Julie

    SvarSlett
  31. Hei :)
    Gratulerer så mye med 1200 følgere, det kan du være stolt av :)
    Nydelige tapeter du gir bort. Jeg ønsker meg veldig veldig en av disse :)

    Har linket på siden min, så jeg tar gjerne 2 lodd :)
    Håper du får ei veldig fin og trivelig helg

    Marte (:

    SvarSlett
  32. Kjekt at så mange følger den fine bloggen din:) Eg tek 2 lodd hos deg:)

    SvarSlett
  33. Så fine de er!! Jeg tar gjerne et lodd :)

    SvarSlett
  34. Det er bare så flot at så mange følger dig, men du er også super kreativ og inspirerende. Jeg er med på 1 lod og så må jeg bare krydse fingre :)

    Camilla, camillabertram@hotmail.com

    SvarSlett
  35. Det er jo så gøy å følge deg! Bloggen din er en favorittene mine, så jeg håper du holder på leeenge:)
    Slenger meg med på gi-borten din og krysser fingrene!
    Klem

    SvarSlett
  36. Mye flott å velge i her :) Jeg tar et lodd!

    SvarSlett
  37. Selvfølgelig vil jeg være med i denne trekningen! Vanskelig å velge om man vinner da! Forresten så er sukker-krukken jeg kjøpte av deg på bloggen min i dag. :) Ha en fortsatt god helg!

    SvarSlett
  38. Så mange flotte tapeter :) Gratulerer med så mange følgere!! Jeg krysser fingrene og tar ett lodd ;)

    SvarSlett
  39. wow imponerende følgerantall! ikke så rart da! det e inspirerende lesing hos dæ og alltid fine bilder:)

    SvarSlett
  40. Kjære Kaspara
    Gratulerer med så mange følgere! Du har en så fin og inspirerende blogg, som jeg nyter å følge!

    Så fin en gi-bort kan jeg nesten ikke la være med å delta på :-) Jeg trekker 2 lykkelodd, og har linket til deg fra bloggen min : )

    Jeg fikk meg 1/2 time på et av byens store loppiser i dag, og fikk drasset med meg noen fine tekstiler,-det var det eneste jeg rakk å få med meg, men da er jeg fornøyd, vet du ;-)

    Ha en fin helg videre!

    Klem fra Marthe

    SvarSlett
  41. Jeg er med :) marennf a hotmail.com

    SvarSlett
  42. Jeg vil også være med.. Masse fine farger og mønstre både over her og ellers på bloggen din. Ha en fin fin søndag. Hilsen k.eilertsen a hotmail.com

    SvarSlett
  43. Hei :)

    Gratulerer så masse med så mange følgere...
    Og for noen NYDELIGE tapeter!!!

    Jeg krysser alt som krysses kan og hiver
    meg med på gi-borten med 2 lodd :)

    Klem fra Cecilie

    SvarSlett
  44. Tillykke med de mange følgerne. Det er også en superduber-lækker og inspirerende blog. Jeg deltager i den give away med ét lod.
    Kate

    SvarSlett
  45. Gratulerer!!! :D Jeg tar to lodd ;)

    http://inspiredbylivia.blogspot.no/2012/10/vinn-en-meter-valgfri-retrotapet.html

    SvarSlett
  46. tillykke med de 1200 faste læser :)

    jeg deltager med glade hos dig :)

    helle@mody.dk

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlett
  47. Hvor er det flot! Jeg vil meget gerne deltage :)
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlett
  48. Sååååå fine tapeter! Dette må jeg jo være med på :)
    Legger link på bloggen min også:)

    SvarSlett
  49. Du har en så herlig blogg! Jeg vil gjerne delta i konkuransen :)

    mina_andresen@hotmail.com

    SvarSlett
  50. Gratulerer med så mange følgere! Klart jeg vil delta i feiringen din.
    Tapetene er nyyydelige!

    sigfridpettersen63@hotmail.com

    SvarSlett
  51. Enig. Fargeglad gi-bort, og så har du jo også en fargeglad blog ;) xxx fingre

    SvarSlett
  52. SÅ fin en blog du har, jeg vil da straks melde mig som fast læser og vil meget gerne deltage i din giveaway. Linker fra min blog lige om lidt. Ville elske at vinde den med røde og pink farver :-)
    Mange gode hilsener

    Mette
    Mette.back@hotmail.com

    SvarSlett
  53. Wow, hvor er det nogle flotte tapeter! Og sikke nogle lækre projekter på din blog. Jeg vil meget gerne deltage i din giveaway. Er pænt vild med ded blå farver, så krydser fingre :-)
    Kh Katrine fra Danmark
    keas80@gmail.com

    SvarSlett
  54. Jag hittade din blogg för några veckor sedan och den är så inspirerande med alla dina härliga och färgglada inlägg :)
    Jag skulle bli överlycklig om jag hade lyckan att vinna en bit av de vackra retrotapeten.

    Mvh. Tina från Sverige
    millema@spray.se

    SvarSlett
  55. Oioioi, FOR en giveaway, hoooi! :D

    SvarSlett
  56. Hei! Leser bloggen din hver dag, og finner stadig nye, gode ideer der!
    Vil gjerne delta i din giveaway!

    Mvh
    Janet
    jjsoerhus@tele2.no

    SvarSlett
  57. Nydelige tapeter, Jeg er med!

    Nickyschram@gmail.com

    SvarSlett
  58. Så fine stoffer - jeg vil meget gerne have et lod med :)

    SvarSlett
  59. Fiine stoffer og tapeter:) Ha en fin kveld!!

    SvarSlett
  60. deltager :-)
    juliem93@hotmail.com

    SvarSlett
  61. Gratulerer så mye med såå mange følgere!!
    Jeg tar gjerne 2 lodd! Flotte tapeter! :)
    Har nettopp lagt ut en veiledning på hvordan sy uglepute, om du har lyst til å prøve å sy en .. :)
    Ha en fin kveld!
    Klem Lisa

    SvarSlett
  62. Jeg vil gjerne være med! Jeg tar ett lodd.
    Gratulerer så mye med 1200 følgere! Virkelig imponerende altså! Og fortjent! Man blir så glad av de fargerike innlegga dine!
    Jeg når nok aldri dine høyder er jeg redd..hehe. Men moro med blogging da!
    Stor klem herfra!

    SvarSlett
  63. masse lekre tapeter her, litt av en hadde gjort seg!

    SvarSlett
  64. Kan godt forstå du har så mange følgere, der er så mange skønne ting på din blog, inkl. disse tapeter.
    Deltager med 2 lodder.

    SvarSlett
  65. Et lodd og kryssede fingre. Jeg digger den i orange og rosa

    SvarSlett
  66. Stilig tapet! :)
    EG vil gjere vere med!

    SvarSlett
  67. Hei Kaspara!
    Fantastisk blogg du har. Eg vil gjerne vere med, og trekker eit lodd.
    Vennlig helsing Marie
    marie_rossland@hotmail.com

    SvarSlett
  68. Jeg vil meget gerne deltage med et lod i håb om at vinde det blålige tapet.
    Helsebuch@hotmail.com

    SvarSlett
  69. Seie ikkje neitakk te litt fargeglad tapet må veta ;o)
    Håpe du har gode dager :o)

    SvarSlett
  70. Herlige godbiter! :)
    Jeg blir med i trekningen jeg!

    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  71. Kjempefine! Jeg sikrer meg to lodd her! :)

    SvarSlett
  72. Jeg er trofast læser og jeg er selvfølgelig med - jeg linker fra min egen blog - har selv en give-away som trækkes den 28. - du er velkommen : )

    SvarSlett
  73. God kveld Kaspara! 2 lodd på meg! Klem fra Anne.

    SvarSlett
  74. Heisann Kaspara! Herlig give away, og GRATULERER med 1200 følgene. Jeg trekker 2 lodd, hjertelig takk.
    Klem fra Sølvi :)

    SvarSlett
  75. Hei!
    Eg har ikkje blogg sjølv, men fyl med på bloggen din, og den gir meg inpirasjon. Elskar fargane du brukar, dei fine mønstera og dei spesielle møblane. Set og pris på bilda du har delt i frå ferieturar og utfluker i området ditt, Sandefjord er ein by eg får lyst å besøke.
    Om eg blir trekt ut som vinnar er adressa mi: lisalia@hotmail.com
    Beste helsing Lisa frå Sunnmøre

    SvarSlett
  76. såååå fine tapeter. jeg prøver lykken med to lykkelodd.
    klem klem

    SvarSlett
  77. Å, så fine!
    Jeg tar ett lodd, takk:-)

    Klem

    SvarSlett
  78. Hei! finfine godbitar!! Eg prøver lukka med 1 lodd :-)
    caroline_rossland@hotmail.com

    SvarSlett
  79. Hei! Artig å følge bloggen din...nydelig tapet jeg satser på å vinne (",) et lodd til meg, tusen takk!

    SvarSlett
  80. God kveld Kaspara - Kaspara-tapet er alltid kjærkomment - to lodd på meg:)

    Ha en fin kveld - her har vi superryddet i hele helgen, og sitter nå bare bom stille og er så fornøyde med oss selv!

    Klem!

    SvarSlett
  81. Jeg er med - SÅ fint :-) 1 stk. til mig!

    SvarSlett
  82. jeg vil meget gerne være med! 1 lod tilmig

    SvarSlett
  83. Jeg elsker det blå tapet :-)
    1 lod til mig tak.

    SvarSlett
  84. Ojojoj, fantastisk!
    Jeg er SÅ KLART med :)

    Ønsker deg en fin helg!
    Klemmer fra Stine

    SvarSlett
  85. jeg er ofte innom bloggen din :) Jeg vil gjerne ha litt tapet :) May.g.christensen@gmail.com

    SvarSlett
  86. Deltager gerne. Kig forbi min blog og deltag i min give away

    SvarSlett
  87. Skøn, skøn præmie! Deltager med 2 lodder:-)

    SvarSlett