torsdag 15. november 2012

Kaspara med bod på Blafres julemarked


















For en ukes tid siden fikk jeg en koselig mail fra Camilla Erøy  (bildet)  som er butikksjef for Blafrebutikken på Ekeberg i Oslo. Hun lurte på om jeg ville delta på BLAFRES JULEMARKED 1.DESEMBER 
Startsskuddet går klokken 11 på formiddagen og markedet varer til  rundt kl. 17 (kommer tilbake til det)
I butikken skulle jeg få en liten bod jeg kan legge Kaspara-sydde ting utover samt en metere av glade retrotapeter. 7 andre lageglade damer får også sin bod. Dette blir stas!
Jeg har alltid vært svak for Blafres herlige litt naivistiske mønstre, og sendte nesten uten å tenke meg om et positivt svar tilbake. Nå gleder jeg meg stort til å sette meg i bilen 1.desember og kjøre i retning Oslo.

I bloggland kjenner nok de aller fleste til Blafre. For om mulig gi deg enda litt mer kjøtt på beinet kan det fortelles at det er et familefirma etablert i 2005, da gründer Ingrid Erøy Fagervik hadde svangerskapspermisjon. I dag selges Blafre-produkter i 600 butikker i 10 ulike land.
Blafre har også en flott solidaritets-profil. Visste du at de minst gir 100 000 av årlig omsetning  til Strømmestiftelsen for å hjelpe barn som trenger det?

Så nå håper jeg mange av dere leserne rundt Oslo-området merker dere datoen og dukker opp på Blafres artige julemarked! Det er såååå morsomt å treffe dere blogglesere "live"!
I tilknytning til butikken er det også en kaffebar, så her kan man slappe av og la humla suse lenge!

Vil du lese mer om Blafre eller se de fine  produktene deres, så gå inn på www.blafre.com

Ellers; tusen takk søte Signe med bloggen Signepling  for framsnakkinga av meg i dag. Rødmet nesten litt jeg da jeg oppdaget det.

Fin kveld til deg!









12 kommentarer:

  1. Oioi, så spennende!
    Der skulle jeg gjerne ha vært :)

    Og ang. framsnakkingen så er gleden helt på min side ;)

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
  2. Da treffes vi der. Jeg skal også være med. Gøy!

    SvarSlett
  3. Så utrolig stas! Der skulle jeg gjerne ha vært.

    Så mye fint du har laget i det siste, alltid så koselig å titte innom bloggen din.

    SvarSlett
  4. Så gøy! Det håper jeg virkelig jeg får anledning til å få med meg. Har stor sans både for Blafre- og Kasparating;)

    SvarSlett
  5. Kjære Kaspara!
    Så GØY og spennende det høres ut! Gratulerer herfra! Jeg er sikker på at boden din kommer til å pynte gevaldig opp blant andre skjønne saker og kreativitet! Lykke til med forberedelsene!

    Klem fra Marthe

    SvarSlett
  6. Hei!
    Jeg er faktisk i Oslo den helgen, så kanskje jeg og min venninne titter innom? :)
    Det hadde vært stor stas:)

    Klem

    SvarSlett
  7. Så spennande! Skulle ønske eg budde litt nærmare, kunne eg virkeleg ha tenkt å fått med meg. Er fan av både deg og Blafre:-)
    Klem frå Mari

    SvarSlett
  8. Så gøy! Du lager så utrolig mye fint, så tenker det blir en flott og fargerik bod:-)
    Stas å bli spurt om å være med og.
    Masse lykke til!!

    Klem

    SvarSlett
  9. Det ser rigtig hyggeligt ud, hvem som lige kom forbi Oslo :-)

    SvarSlett
  10. Av og til kunne eg ynskej eg budde litt nærmare der det skjer... ;o)
    Blir sikkert kjempe kjekt, kos og gøy!
    Lykke til!

    fin fredag!

    klem ib

    SvarSlett
  11. God fredagsformiddag frk. Kaspara!!!
    Så moro at du skal på Blafre's julemarked! Jeg har også fått tilbud om det, men rett og slett ikke rukket å kommer tilbake til det :/ Mye som skjer om dagen! Blir sikkert knall fint og MASSE gøy å handle!!!
    Jeg er forelsket i julepynten du lager!
    Sitter bare å "sikler" -ler-

    Og grattis med fremsnakk hos Signe! Så fortjent atte ;)

    Ha en feiende flott helg!

    KOSE DEG!

    HUGS

    SvarSlett