fredag 2. november 2012

Min egen julefavoritt
















































































Min egen nye julefavoritt er trærne jeg har sikksakket sammen på symaskinen. Som materiale har  jeg brukt yndlingstapeten min med blomster i nudetonen, boksider fra riktig gammel bok (les på det ene treet!), en tykk god baderomstapet,/(de rosa trærne)  en sart lindegrønn tapet med japansk touch,  litt kartong i oransje  og pyntet med bokstaver og tape.
Trærne sklir rett inn i stuemiljøet og jeg vil nok kunne ha dem hengende lenge når de kommer fram for alvor.

I den lille nettbutikken min kan du forøvrig handle pakker a`2 stk. og pakker a`3 stk, med disse trærne.


Herlig med fredag dere!!! I dag blir det avslapning her med "Norske talenter" og reker.
Gutta er blitt så store at de er begynt å elske skalldyr til stor glede for foreldrene.
GLAD FREDAG TIL DEG!



14 kommentarer:

  1. Så flotte trær :)

    Jeg har et blogglotteri på gang så du må gjerne smette innom og trekke lodd :)

    SvarSlett
  2. Så fine!!!!

    Fin fredag til deg!

    klem ib

    SvarSlett
  3. Ååå så fine de var;) du er bare så flink.

    Glad fredag til deg også:)

    -malla-

    SvarSlett
  4. Sikke en god ide! De er virkelig fine! :)

    SvarSlett
  5. De var kjempeflotte Kaspara! :)

    Her er ungene på friidrett ikveld, og så skal Frøya på overnatting.
    Kose oss ekstra med Sigurd da :) Han har forøvrig spist både reker,
    parmasan, sylteagurk osv så lenge jeg kan huske. Helt mottsatt av søstra si
    og andre barn. Kanskje han blir en gormet ;)

    Fin hælg te dæ!
    Siw

    SvarSlett
  6. Helt nydelige! Så utrolig dekorative og fine, og med den helt
    spesielle Kasparatouchen:-) Og så blir det så kult når man syr i papir.
    Har vært og kikket i nettbutikken på alt det andre flotte du har laget.
    Du er superflink!

    Klem

    SvarSlett
  7. Helt utrolig lekkert Kaspara, julen hjemme hos deg kommer til å bli en DRØM :)
    Og jeg tar oppfordringen - og koser meg med en liten vinpause!

    Nyt helgen!
    Signe

    SvarSlett
  8. kan jo fort bli en favoritt hos meg også de der!!
    som du vet har jeg også en kjær meter av denne..
    den er bare så fin.
    har kost oss her også med Norske Talenter, gode danseveninner av Erica som danset i kveld,
    med mange kjente fjes. Det er stas:)
    I morgen er det jammen lørdag - da skal jeg kose meg med litt blogging!
    KLEM

    SvarSlett
  9. heihei kjære kaspara!
    vet du! det føles ut som ca 100 år siden jeg har vært innom på "besøk" hos deg!
    men det var veldig hyggelig, elsker de rosa retro juletrærene dine!
    ..jeg har scrollet meg opp og ned - og fått oppdatert meg, jammen er du flink!
    jeg har som du sikkert har merket blitt en elendig blogger... jeg har som mange andre funnet veien til instagram - og det fungerer så fint for meg, akkurat nå! elsker jo bilder, og det å finne så mange bilder på et samlet sted er helt utrolig ;)
    ønsker deg en superglad helg & stor klem fra meg

    SvarSlett
  10. Kjempefine var de! Det er jammen mye fint man kan lage med papir. Julen kommer til å bli så fin hos deg!
    Reker er en favoritt her hjemme også, både vi voksne og fireåringene våre elsker det. :)
    God helg til deg og dine!

    SvarSlett
  11. Oh how exciting you Christmas treasures are...I am in love with them all. You blog is lovely...xoxo

    SvarSlett
  12. Så produktiv og flink du har vært :) Her er syrommet ryddet, og klar til sydyst til uka! God helg til deg og dine.

    SvarSlett
  13. Takk for hilsen! :)
    Jeg må lese det diktet.
    snøen er nesten forsvunnet igjen nå. egentlig godt med bar bakke en stund til.
    julepynten din er nydelig!
    har prøvd meg på å sy slike små ting til å henge opp selv, men synes det er vanskelig å sy fint med maskina i så små ting.
    har du noen tips, kanskje?
    nude-fargen er bare nydelig.. og generelt hele hjemmet ditt, da :)
    Fin og god helg til deg :) klem fra meg!

    SvarSlett