søndag 12. mai 2013

Nattbord ferdigmalt




























Nattbordet som opprinnelig var i flammebjerk er ferdigmalt og toppflaten skal få være deilig slitt slik jeg liker det. Nå har det funnet sin plass i oppgangen til annen etasje. Det er nemlig et lite platå halvveis i trappen.
Det ble nesten et lite rom ut av det når det ble møblert. Heldigvis er det god passasje fremdeles.
De to grå eskene er handlet billig hos Søstrene Grene.
Fint å få noe malingsarbeid sluttført!

FIN SENKVELD TIL DEG!



























8 kommentarer:

  1. Hei på deg, det ble veldig fint. Jeg har akkurat vært innom Fjeldborg bloggen og sett det fine bordet "til Anne" der inne, den fargen er bare så nydelig og passet jo perfekt inn hos Fjeldborg. Nå må jeg snart få opp energien her i huset også, finne noe jeg kan male og skape litt sommerstemning;))

    SvarSlett
  2. God morgen:)
    Så nydelige nattbordet og i så fine farge og,kjempefint og så flott med det du har satt til både hengende over og oppå bordet!
    Ønsker deg ei fin ny veke!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Ser flott ut! Det er så lite som skal til for å fornye møbler og få pyntet opp i heimen. Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  4. For et lekkert stilleben!
    Jeg har et slikt vaskebord stående gjemt bort under masse rot på soverommet... Ikke plass til å stå for seg selv og glitre slik som dette dessverre... Ønsker meg mere plass kjenner jeg ;)

    Men nå er jeg tilbake til sivilisasjonen igjen etter å ha malt hyttegulv og stuebord i helga. Leter etter farge til bordbena, og da husket jeg det skjønne lille stuebordet ditt i korall... Har du fargekode/navn..?

    Ønsker deg en videre deilig ny og spennende uke!
    Klemmer :)

    SvarSlett
  5. Utrolig flott nattbord, herlige farger og fint med de grå detaljene :)
    Ønsker deg en fin dag videre
    Klem

    SvarSlett
  6. For et herlig lite stilleben. Ordentlig godt å hvile øyet på! Jeg funderer i disse dager på et stuebord jeg skal male i gråtoner, og leter i dine gamle arkiver etter møbler med egnet farge, hehe. Du har jo endel i grått, og gråtoner kan jo være så mangt igrunn. Liker spesielt godt det store og gamle skapet ditt, som du malte for en tid tilbake. Viktig å finne den riktige fargen, men jommen ikke så enkelt med disse nyansene. Ellers må jeg bare få takk for utrolig koselig og overraskende invitasjon til "Kasparakafé" ved neste leilighet jeg skulle kjøre forbi dine trakter. Så glad jeg ble for det! Det går jo gjetord i bloggverden om din bevertning, så hvem kan vel takke nei til noe sånt?! Snakket med Anne på tretten om hvor flott det er å bli kjent med nye, inspirerende og likesinnede mennesker gjennom denne o´så store bloggverden. Tenk at du skulle tilby deg å treffes in real life - utrolig koselig. Jeg akter å benytte meg av det. Med tid og stund kommer jeg sugen på både gulrotmuffins, sytips, maleråd og vitaliserende dialog med en bloggsøster i ånden! Riktig så god kveld til deg også! Hilsen fra Beate.

    SvarSlett
  7. Det likte jeg kjempegodt! Finfin grå farge :)

    SvarSlett
  8. Så nydelig det ble! Jeg ble inspirert av de boksene oppå nattbordet. Lure til oppbevaring, jeg som har så mye hobbytinger og tanger i skapene, det ryr ut når jeg åpner døra!

    SvarSlett