fredag 12. desember 2014

Pen på utsiden






























Selv om jeg vet at det indre teller mest, er det jo kjekt med pakker som har en pen utside også.
Det er ekstra stas med innpakning det ligger litt arbeid og omtanke bak. Noen ganger tenker jeg at jeg må være spik spenna gæren som ikke er i stand til å finne et til-og-fra-kort i en butikk (eller veldig sjelden i hvert fall... ) Storesøsteren min med interiørbutikken Nr.9 her i Sandefjord lider trolig av samme mystiske galskap. Også vi da, som vokste opp med foreldre som synes alt var fint!
Det er ikke det at disse kortene skal være så vanvittig flotte av noe slag ei heller motsatt. Derfor ender jeg med å klippe små kort og klistre på en runding og vips... så er jammen meg dama fornøyd!
Jeg har et lidenskapelig forhold til sirkler og prikker. Gi meg en runding og jeg er såre fonøyd!
Det vakre gråpapiret med byksende reinsdyr fant jeg på Europris. Nå er det vel  nesten noen som tror jeg er sponset av Europris,.. Først hyllest og halleluja-rop over gullpute og nå papir, men så er det nok ikke.





























Liten rosett av gamle bøker må til og vips en pakke ferdig pakket! Hurra! Denne skal til ei god venninne.

HÅPER DU HAR FINE FØRJULSDAGER OG PUSTER MED MAGEN!

I dag gleder jeg meg til Idol-finale og jeg sier bare heia, heia Jørn!!

2 kommentarer:

  1. Heisann søte Kaspara! Innpakningen er minst like viktig som gaven inni :)
    Ha en fin 3. adventshelg. Klemmer fra PillePalle

    SvarSlett
  2. Sukk! Nydelig pakke og pynt :-)
    Ønsker deg ei god jul og et godt nyttår.
    Klem fra Monica.

    SvarSlett